Formula One Racing

Minden információ amit a forma 1-ről tudni akarsz

0d1c6dd7-458d-42ed-802c-1e5aedef48a9.pngKifejezetten sport függő vagyok, és az egyik kedvencem ezek közül is a Forma 1. Ha valami hír van a versenyzőkről, vagy a versenyekről, esetlegesen az új fejlesztésekről. Rátaláltam erre az alkalmazásra Windows Phone készüléken, és bele szerettem. Az egyetlen hibája, hogy angol nyelvű.

wp_ss_20130625_0004.jpg wp_ss_20130625_0005.jpg

Az alkalmazás összegyűjti az összes hírt a száguldó cirkuszról, így mindig naprakészek lehetünk. Természetesen statisztikákat is nézhetünk, pályainformációkat és akár a futam alatt a Twitter üzeneteket is böngészhetjük. Igazából az alkalmazás, csupán ennyire egyszerű mint ahogy leírtam, de a célnak megfelel és látványos is. Viszont rossz hír, hogy csak Windows Phone 8 készülékekre van.

Letöltés WP8-ra
wp7market.png

Ha szeretnél több információt, vagy csak beszélgetnél, keresd Facebook oldalunkat!