Nyelvtanulóknak: UK Radio Streamer

Hallgass eredeti angol nyelvű rádiót

Ha angol nyelvet szeretnél tanulni, elengedhetetlen, hogy sokat hallgass élő beszédet, lehetőleg minél több embertől. Ennek igazságtartalmára akkor jöttem rá, amikor kb egy éve megérkeztem Angliába, hogy új életet kezdjek. Első sokk az volt, hogy hiába tanultam angolul rengeteget, senkit sem értettem meg. Persze ahogy kénytelen voltam beszélgetni, egyre több embert hallottam angolul beszélni, és a szövegértésem sokat javult. Neked viszont itt a leehetőség, hogy élő embereket hallgass angolul, ezzel gyakorolva a listeninget.

uk1.png

Az UK Radio Streamer egy rendkívül gyors és egyszerű módja a rádióhallgatásnak, segítségével mintegy 300 adót foghatsz az Egyesült Királyságból, mint az Absolute-ot, a Capitalt, a Kisst, a Magicet és kedvencemet, a Heart-ot. A beépített kereső segítségével pillanatok alatt találhatod meg az adót, amit hallgatni szeretnél, Érdekesség, hogy több rádiónak is helyi adásai vannak, így még a rádión belül is tudsz válogatni. A kedvenc adóidat be tudod tenni a kedvencek közé, így később gyorsan megtalálod.

uk2.png

Ha elkezdted hallgatni, a háttérben is képes futni, így miközben a telefonodat használod böngészésre, vagy más appok futtatására (amik nem használják a hangszórót). Az adást ki tudod hangosítani dokkolón vagy Air Play-en keresztül is. Az adások streamelése interneten keresztül történik, ezért célszerű WiFi vagy mobil internet eléréssel rendelkezni.

uk3.png

Maga az app pofonegyszerű, kezelése nagyjából a faék bonyolultságával vetekszik, szóval még én is tudom használni. Jó hír, hogy iOS-re, Androidra és Windows Phone-ra egyaránt letölthető, még jobb hír, hogy teljesen ingyenes. Kellemes rádiózást!

appstore.png

googleplay.png

wpstore.png

Ha szeretnél több információt, vagy csak beszélgetnél, keresd Facebook oldalunkat!