Dark Weather+

Olvasónk kedvenc időjárás alkalmazása

Új hagyományt szeretnénk megvalósítani a NapiApp oldalon a jövőben. Titeket, olvasóinkat szeretnénk rávenni, hogy írjátok meg kedvenc appotokat bármlyik platformra, hogy közzétehessük, ezáltal is jobban árnyalva a képet. Az első írást Csaba89 küldte, akinek ezúton is köszönjük, hogy megosztja velünk a kedvencét. Egyben titeket is szeretnénk bátorítani, hogy küldjétek el egy-egy app leírását. Szerkesszük együtt a NapiAppot!

Az okostelefon használók körében nagyon kedveltek az időjárás előrejelző alkalmazások. Én sem vagyok ezzel másképp, és ha meglátok az áruházban egy ilyen programot, akkor azt nyomban le is töltöm, adott esetben egy minőségi és szépen megírt alkalmazásért még fizetni is képes vagyok, ezzel is támogatva az adott fejlesztőt. Idáig is sok ilyen appot használtam, de ma úgy gondoltam kicsit jobban szétnézek az áruházban, hátha találok valamit amit idáig még nem használtam, és érdemes lenne egy pillantást vetnem rá.

Szerencsére nem kellett sokáig keresgélnem, mert rátaláltam Dark Weather+ nevű alkalmazásra. Ez egy magyar fejlesztésű program, így természetes a nyelve is az. Az alkalmazás felülete nagyon egyszerű és könnyen értelmezhető, nincs túlbonyolítva.

1.png

A következő funkciókkal van felvértezve:

  • Élőcsempe mely 20 percenként frissül
  • Riasztási funkció, mely különböző időjárási állapotokról értesíti a felhasználót.
  • Riasztás a záróképernyőn
  • A csempe a program indításakor automatikusan kitűzésre kerül.
  • Animált ablakkép
  • Grafikus hőmérséklet megjelenítés
  • Félig átlátszó, félig fekete alapú csempe
  • Kedvenc városok

A következő frissítéssekkel az alábbi funkciók kerülnek be:

  • Teljes kétoldalasan átlátszó csempék
  • Indikátor a csempén is.

2.png

Saját tapasztalataimra hivatkozva azt kell hogy mondjam, az alkalmazás nagyon pontos. Kaptam egy riasztást hogy zivatar fog kialakulni a lakóhelyemen, és 10 perc múlva már szakadt az eső. Aki egy átlátható és megbízható időjárás előrejelző alkalmazást keres, annak bátran merem ajánlani. Én alig egy napja használom, de nagyon megszerettem.

Az alkalmazás kettő fajta verziója érhető el az áruházban, egy 300 forintos és egy ingyenes formában, én a fizetős verziót mutattam be. Az ingyenes annyiban különbözik a fizetőstől, hogy nem tartalmazza az alábbi funkciókat:

  • Animált ablakkép
  • Grafikus hőmérséklet megjelenítés
  • Félig átlátszó, félig fekete alapú csempe
  • Kedvenc városok

3.png

Az alkalmazás futtatásához Windows Phone 8 és 8.1-es rendszert futtató készülékre van szükség.

A fizetős verziót innen tudjuk letöltenim, az ára 300 Ft:

wpstore.png

Az ingyenest pedig innen:

wpstore.png

 

Ha szeretnél több információt, vagy csak beszélgetnél, keresd Facebook oldalunkat!