Az Apple bemutató összefoglalója

Este nagy örömmel és várakozással ültem le az Apple keynote elé, azt gondolva, hogy majd most mindent megtudok az új készülékekről. Helyenként akár 1-2 percig is ment a köyvetítés, mielőtt reménytelenül lefagyott volna, vagy visszaugrott volna az elejére. A lényeg, a végére el is ment a kedvem az egésztől. A többi blogból kellett megtudnom, hogy mi lesz az új iPhone-ok neve, mert épp megszakadt. A képernyőfelbontások dettó, de arról még mindig nincs hír, hogy a fenébe fogom mint fejlesztő felkészíteni az appjaimat az új felbontásokra.

A lényeg, lett iPhone 6 és 6 Plus, valamint Apple Watch, és még fizetni is lehet majd velük. Kb ennyit tudtam meg a katasztrofális közvetítésből. Ráadásul mindezt nem Magyarországon néztem, hanem Angliában, ahol szintén minősíthetetlen volt a stream. Ennyit az Apple szervereiről. A képen az iPhone 6 különböző verziói láthatóak.

6plusprice.jpg

Az Apple Watch csak iPhone-nal együtt fog működni, afféle kiegészítő lesz, és bár gyönyörű külsőt terveztek neki, egyetlen szépnek és elegánsnak mondható számlapot sem láttam. És a lényeg is elmaradt, vajon lehet-e vele ébreszteni? Tudom, arra ott az iPhone, de hallgassa egész éjjel az emailek és Facebook üzenetek pittyegését, akinek 3 anyja van. Itt egy pár kép az új óráról is, én már most tudom, hogy nem veszem meg egyiket sem.

AppleWatch2.jpg

Elnézést, ennyire telt közvetlenül a bemutató okozta sokk után.

 AppleWatch.png

Ha szeretnél több információt, vagy csak beszélgetnél, keresd Facebook oldalunkat!