Pizzát ennél? Rendelj Androidról!

pizzahu.pngAz az ötletem támadt, hogy rákeresek, vajon az egyik legnépszerűbb gasztro szolgáltatás, a pizzarendelés mennyire képviselteti magát a Play Store-ban. Örömmel tapasztaltam, hogy néhány nagyobb városban már elérhetőek pizzériáknak dedikált alkalmazások.

Természetéből fakadóan az alkalmazásokat, illetve a pizzák minőségét és a szolgáltatást nem tudom tesztelni, de ezt majd megteszik helyettem a felhasználók. Az alábbi egyszerű táblázatban sorakoznak városok szerint, amiket találtam. A lista valószínűleg nem teljes, de ha a kommentekben javasoltok még, szívesen bővítem!

Békéscsaba speed.png
Cegléd europetrol.png
Debrecen donpedro.png

Dunakeszi

Fót

Göd

pancser.png
Eger konig.png
Hajdúböszörmény grande.png
Miskolc rossita.png
Nyíregyháza kemences.png
Székesfehérvár tovaros.png

És ha ez nem elég, vagy épp másik pizzériából szeretnél rendelni, akkor próbáld ki a Pizza.hu alkalmazását, amely jelenleg a Playen lévő adatok szerint az alábbi városokban kínál rendelési lehetőséget:

  • Budapest
  • Budaörs
  • Csömör
  • Érd
  • Fót
  • Gyál
  • Göd
  • Debrecen
  • Dunaújváros
  • Eger
  • Győr
  • Kaposvár
  • Miskolc
  • Nyíregyháza
  • Ózd
  • Pécs
  • Szeged
  • Székesfehérvár
  • Szolnok
  • Zalaegerszeg

Pizza.hu letöltés androidra:

pizzahu.png

Jó pizzázást mindenkinek!

Ha szeretnél több információt, vagy csak beszélgetnél, keresd Facebook oldalunkat!