Allrecipes

Receptek a telefonon

A minap nem tudtuk eldönteni mi is legyen a vacsora, hát nekifogtam keresgélni az alkalmazások közt. Miután magyar nyelven nem találtam semmi használhatót, így elkezdtem angolul, ekkor rábukkantam erre az alkalmazásra.

wp_ss_20130626_0002.jpg wp_ss_20130626_0003.jpg

Az alkalmazás teljesen a Windows Phone használatra van szabva, és könnyen rábukkanhatunk bármire amit csak megkívánunk. Vannak napi receptek, amik frissek, és számomra a legkülönlegesebb része az alkalmazásnak a dinner spinner volt. Itt ugyanis kiválaszthatjuk, hogy milyen típusú ételt keresünk, miből legyen, és mennyi idő legyen az elkészítése, és ezek alapján kapjuk a találatokat, de ha végképp nincs ötletünk akkor ki is sorsoltathatjuk és akkor már nem kell gondolkoznunk a vacsorán. 

Érdekes módon az alkalmazásból csak ezt a funkciót kapták meg az Androidos és iOS-es verziók, de szerintem elég is ez. Jó hír, hogy működik WP 7.5-ös készülékeken is. Jó főzőcskézést.

Letöltés WP-re Letöltés iOS-re Letöltés Androidra
wp7market.png appstore-icon.png playstore-icon.png

Ha szeretnél több információt, vagy csak beszélgetnél, keresd Facebook oldalunkat!