Milyen az igazán ütős és eredményes apróhirdetés?

Röviden? Rövid. Lényegre törő. ...és nem a cucc paramétereit írja le, hanem az előnyt, amihez hozzájutsz a birtoklásával. Na de lássuk a részleteket.

superhero-534120_1280.jpg

Az apróhirdetéseknek is új korszaka látszik eljönni, itt is érvényesek már a marketinges körökben ismert módszerek. Tehát NEM a "zöld kockás farmering eladó", vagy "első emeleti panellakás a nyolcvanadik kerületben eladó" vagy "kuvasz kölykök olcsón vihetők" típusú hirdetések tárgyai lesznek a kelendők.

...hanem azok a cuccok, melyeknél az előnyt, illetve még pontosabban, az élményt hirdetik, azaz:

1. Rövid, lényegretörő cím: próbáld meg a címben leírni max. 8-10 szóban mindazt, amilyen élményt az általad eladásra kínált dolog nyújt, pl.

  • "Ez a kabát megváltoztatta az életem, most Tiéd lehet". A hirdetésben pedig leírod, hogy ez a kabát volt rajtad, amikor találkoztál életed szerelmével, azóta is együtt vagytok. 
  • "A varrógép, ami újraértelmezte a családi ruhatárunkat, most elvihető".
  • "Ez a kamera 2 éve velem van, mindent tud az üdülések megörökítéséről".
  • "A kutyám szupercuki és szuperintelligens, de sokan lettünk! Legyen Tiéd az egyik kicsinye"
  • ....és egy ráadás: "Ebben a fészerben minden elfér, amire szükséged van a telken. Segítek felpakolni :-)"

2. Nem hosszú leírás: ami egy szuszra elolvasható és könnyen értelmezhető, azaz 20, maximum 50 szó. Itt is az előnyt, illetve az élményt ecseteld! Milyen szuper öltéseket, milyen biztosan varr a varrógéped. NE azt írd le, hány éve vetted, vagy mennyire kopott, hanem hogy milyen fantasztikus ruhákat varrtál vele, hány embernek szereztél vele örömet.

3. Az ár másodlagos. Persze fontos, de ha szuper az apróhirdetésed, akkor is felhívnak majd, ha esetleg nem szerepeltetsz árat. Ennek ellenére inkább tüntess fel irányárat. Ha ezt ráadásul jól szabod meg, szerinted kitől veszik meg a varrógépet, Tőled, vagy mástól?

4. Legyen összehasonlíthatatlan! Ha egy 2003-as Opel Astrát akarsz eladni, mi fog dönteni a vevőnél? A megtett km, az általános állapot és az ÁR! Érd el, hogy ne az ár legyen a döntő. Írd le, mennyire vigyáztál rá, mindig szervizbe vitted, mindig megadtad az autónak, ami jár, 5 évet letagadhat, soha, sehol nem hagyott ott stb. És természetesen vidd el külső-belső takarításra és szervizbe is, hogy valóban SEMMI kifogása ne lehessen, aki megnézi.

5. Fantasztikus kép: NE este és NE sötét, fényhiányos szobában fotózd le a cuccot, ami aztán zajos lesz, hanem pl. vidd virágok mellé és ragyogó napfényben készíts képet a bringáról. Hidd el, Te is tudsz jó képet csinálni! Ha kinti képet készítesz, a nap mindig legyen a hátad mögött. Ha bentit, ne ablak felé fényképezz, hanem felőle és engedd be a fényt az ablakon. A legfontosabb az elegendő fény, hiszen a nevében is szerepel: "fényképezés". Ne legyen ferde a tárgy. Ne siesd el, hanem komponáld meg a képet, legyen igazán ütős! Több képet is készíts és válogass közülük. Akarják megvenni azt, amit eladsz!

 

Ugye, hogy mennyire más egy ilyen hirdetés? Ugye, hogy a Te szemed is könnyebben megakad rajta, mint egy ilyenen: "x cucc olcsón eladó itt és itt"? Adj fel fantasztikus és sikeres hirdetést és tedd magadévá az eladás szót múlt időben: ELADTAD.

Ha pedig a legnagyobb apróhirdetési oldal drága és lassú, itt az egyik legjobb alternatíva az apróhirdetésed feladására: eladtad.hu. Ráadásul az eladtad.hu oldalon feladott hirdetésed - most még - teljesen ingyen a többi apróhirdetés előtt fog megjelenni, az oldal tetején. Ja, és 40 apróhirdetési oldal közel 200.000 hirdetése közt böngészhetsz egy helyen! Az eladtad.hu szolgáltatásai Android applikációval is használhatók.

Az apró legyen Veled! :-)

Ha szeretnél több információt, vagy csak beszélgetnél, keresd Facebook oldalunkat!