Augmented Reality sebességi teszt
Az Augmented Reality alkalmazások tökéletesek az okostelefonok sebességének összehasonlítására, ezért a legerősebb készülékek egy részén az ARworks néhány saját AR alkalmazását futtatva, el is végezte ezt a tesztet. A tesztelt készülékek a következők voltak: iPhone4, 4S, 5, iPad2 és iPad3 - valamint Samsung S3, HTC One X és LG 4X HD.
Az AR alkalmazások futtatása közben a processzoroknak és a memóriának keményen kell dolgoznia, hogy elemezze az élő kameraképet, felismerje az előre definiált marker printet. Ez nem minden, hiszen ezzel egyidőben kell real-time előállítania és megjelenítenie a 3D-s, akár mozgó, filmszerű AR tartalmat: kiszámolni az animáció és a user mozgása miatt folyamatosan változó sok tízezer poligon térbeli helyzetét, az ezeken megjelenő fényeket és árnyékokat és mindezt akadásmentesen a képernyőre helyezni.
A teszt tanulsága az lett, hogy az okostelefonok teljesítménye mára elérte azt a szintet, hogy fantasztikus minőségben futnak rajtuk még a komolyabb Augmented Reality (AR) alkalmazások is. Ennek (is) köszönhetően ezek egyre nagyobb számban és egyre több területen fognak betörni az életünkbe: legyen az a marketing, kereskedelem, oktatás, gyártás vagy akár a szórakoztatás.
További képekhez kattints ide!
Forrás: ARworks blog
Képek:

Rusznyák Gábor
Ha szeretnél több információt, vagy csak beszélgetnél, keresd Facebook oldalunkat!