Okmányiroda

Ez így most mire is jó?

icon.pngBevallom, öröm töltött el, mikor megláttam ezt az alkalmazást az App Store-ban és a Google Play-en, hiszen manapság már minden hivatalos ügyet az Okmányirodákon kell intézni, ezért is nagy várakozással tekintettem az alkalmazások tesztje elé. Először is letöltöttem Androidra, elindítottam. Némi töltögetés után váratlanul leállt. Sebaj, elindítottam újra, megint leállt. De nem adtam fel, és letöltöttem iPhone-ra. Na itt indult a kálváriám...

Hamarosan azt kívántam, bár állt volna le rögtön. De nem tette, hanem megmutatta összes rossz oldalát. Sorrendben próbáltam (volna) ki az appot, tehát először próbáltam időpontot foglalni valamire. A menüpont kiválasztása után ügyet kell választani, nosza menjünk útlevelet csináltatni. A kerületi irodában azt mondta az alkalmazás, erre a hétre már nincs, keressek később. Sebaj, ott van a Következő hét gomb, nyomjuk meg. Így is tettem, de a program hamar közölte megfellebezhetetlenül: Érvénytelen session. Úgyhogy tovább nem is tudtam próbálkozni.

Következett a térkép. Először nem találtam a kerületi okmányirodát, aztán rájöttem, hogy be kell állítani, hogy milyen irodákat szeretnénk látni. Miután beállítottam, nyomtam egy OK gombot, amire visszajött az alapbeállítás. Na de innen hogy tudok visszamenni? A tékép jobb felső sarka alól kikukucskált egy OK gomb sarka, gondoltam, kipróbálom. Sikerélmény volt, ismét a térképet nézni.

Az irodák menüpontban szinte minden jól működik. Szinte. Az irodák ugyanis távolság szerint vannak sorbarendezve, ami nagyon jó, ém az kevésbé, hogy rögtön a leginformatívabb adatként a legtávolabbi irodát mutatja. Így megtudtam, hogy a legtávolabbi kormányablak Békéscsabán van, ami nem is olyan nagy baj, tekintve, hogy évente egyszer előfordulok ott. A lista jó sorrendben van, de miért a legtávolabbi íródik ki?

Az ügyleírás menüpont végre hibátlanul működött, így elolvashattam, melyik hivatalban mit lehet elintézni, és az ügyekkel kapcsolatban is minden tudnivalót.

Mivel ez egy állami célú alkalmazás, valószínűsíthető, hogy nem szerelmből született, hanem súlyos összegekért, közbeszerzési eljáráson belül. Elvárható lett volna, hogy hibátlanul működjön mind Androidon, mind iPhone-on. Remélem, az Appsters hamarosan kiadja a javítást, és boldogan ideírhatom, hogy UPDATE.

1.PNG 2.PNG
3.PNG 4.PNG

Letöltés Androidra: Letöltés iOS-re:
playstore-icon.png appstore-icon.png

Ha szeretnél több információt, vagy csak beszélgetnél, keresd Facebook oldalunkat!