Die Hard game - a premier előtti vetítésen jártunk
A Die Hard már majdnem magyar film
Budapesten forgatták, magyar színészek játszottak benne és egy magyar fejlesztőcég készítette a hivatalos mobil játékot hozzá
Tegnap este, a Die Hard-Drágán add az életed akciófilmet forgalmazó Intercom Zrt által rendezett premier előtti vetítést megelőző állófogadáson jól elszórakoztatták a vendégeket. A film szponzora, a Mercedes Benz jóvoltából lehetett fényképeszkedni egy Bruce Willist és egy Mercedes G Osztályt akció közben ábrázoló 3Ds poster előtt, a Sobieski Vodka italkóstolója és a Goroid Kft játékbemutatója mind hozzáadtak az esemény színvonalához.
A magyar piacon eddig ismeretlen fejlesztőcég, a Goroid Kft (a Carnation kreatív ügynökség tagja) készítette a Die Hard akciófilmhez a hivatalos mobil játékot, a játékmenetet egy iPad és egy Apple Tv segítségével kivetítették. Ganxta Zolee és Árpa Attila is, akik a filmben orosz maffiózókat játszanak, rákattantak a játékra. A DIE HARD mobil játék nemcsak egy kiegészítő szórakoztató elem a Die Hard-Drágán add az életed akciófilmhez. Letölthető Androidra és iOsre; a népszerű endless runner (vagyis végtelen futás) és a lövöldözős játékok legütősebb egyvelegét adja; nagyon izgalmas és színvonalas. Könnyen irányítható, így bárki tud vele játszani; de a gyakorlott gamerek számára is rejt kihívásokat. A DIE HARD mobil játékban a forgatókönyvből adaptált küldetéseket kell teljesíteni, a filmből átvett jeleneteket, karaktereket és helyszíneket realisztikusan ábrázolja. A népszerű endless runner és a lövöldözős játékok legütősebb egyvelegét adja; az endless runner játékok eredeti felállását megváltoztatva a DIE HARD játékban nem valami vagy valaki elől futunk, hanem a veszély felé.
A Goroid Kft előző játéka, az endless runner műfajú TheEndApp több, mint 5 millió letöltést ért el és mind az App Store-ban, mind a Google Playen mind az Amazon virtuális piacterén a kiemelt kategóriában szerepelt többször. Azt kérdeztem Késmárki László ügyvezetőtől, hogy hogyan sikerült létrehozniuk ezt az együttműködést a Die Hard franchise tulajdonosával, a Twentieth Century Foxszal: "Még az előző játékon dolgoztunk, amikor Die Hard-Drágán add az életed akciófilmet itthon forgatták és azonnal tudtuk, hogy ha valaki képes megragani a Die Hard filmekre jellemző feszültséget, képes megjeleníteni az üldözős jeleneteket és egy képernyőn keresztül felvinni az emberekben az adrenalin szintet; azok mi vagyunk! A Goroid Kft a Carnation kreatív ügynökség része, a Carnation ugyancsak világszínvonalú munkáiról ismert és tavaly április óta a világon 34 országban jelen lévő POSSIBLE ügynökség tagja; együtt úgy döntöttünk hogy megpróbálunk utat találni film készítőkhöz."
Még szerencse, hogy sikerült, a DIE HARD lehet az első menő játék, amit magyarra is lefordítottak! Androidon ingyenes, iOS-en és Kindle-re 0,99$ ért kapható.
Letöltés iOS-re: | Letöltés Androidra: |
Ha szeretnél több információt, vagy csak beszélgetnél, keresd Facebook oldalunkat!