Gone Fishing, a pecázás gyönyöre

Horgássz mobilkütyüddel!

ikon.pngMindnyájan szeretünk elvonulni, a stressz elől elmenekülni, nagyon sokan a pecázás égisze alatt tesszük ezt. Sajnos sokszor kevés az idő, hogy kezünkbe vegyük a botot, másikba védőitalnak szánt sörünket és hódoljunk nyugis szenvedélyünknek. A mobil technológia segítségével azonban, akár egy kávészünet idejére, a buszra várva is ’horgászhatunk’. A Gone Fishing Trophy Catch elhozza tableteinkre, mobiljainkra a horgászás örömét és garantálja, hogy nem fogunk hal nélkül hazatérni.

A pecázós játékok már régóta gépeinkbe költöztek, folyamatosan megújulnak, egyre több élményt nyújtanak, a jobbakat kis mellékjátékokkal bővítették a fejlesztők. A Google Play-en több horgászós játék is található, ezek közül legnépszerűbb a Gone Fishing Trophy Catch, több mint 15 millió (minden platformra) letöltésnél jár. Nézzük meg miért is ilyen népszerű ez a játék!

Pecázzunk - Kinn a tavon!

Elindítva a játékot egy kedves rajzolt menü fogad minket, ahol beállíthatjuk az alkalmazás futtatásához szükséges opciókat, utána nekiveselkedhetünk a tónak, Facebook vagy Twitter fiókunkon keresztül üzenhetünk ismerőseinknek, éppen hogy állunk a játékban.

fish - Copy.jpg 01fish.jpg

Indulhat a pecázás és még tó sem kell hozzá, elég egy mobilkütyü :)

Kis miniküldetéseken keresztül válunk nagy pecássá. Információkat kapunk, mit kellene kifogni, összegyűjteni, a küldetés elvégzéséhez és a sikeres teljesítéséhez, milyen eszközökre csalira van szükség, ha ügyesek vagyunk, a kijelzőn alul láthatjuk jutalmunkat.
Jó horgászhoz hűen először kivetjük hálónkat (hálóikon) utána előkészítjük a megfelelő botot, hozzá a megfelelő csalit (bevásárló kocsi ikon). Ne csak a botra, hanem beetetésre is vegyünk csalit, úgy hatékonyabbak leszünk! Jobboldali felső ikonra kattintva kezdődhet a beetetés, botot a vízbe és jöhet az izgalom.
Nem kell sokat várni és máris jön az első várva várt halacska, amint horgunkra akadt nekiállhatunk kifárasztani (klikk a HOOK feliratra). Megjelenik egy zöld vonalacska, amely halunk erejét mutatja, ekkor ujjunkat a halon kell tartani és a hallal együtt fel - le mozgatni (egy idő után igen ügyesnek kell lenni). Hurrá megvan első halunk! Jegyzetfüzetünkbe (jobboldali halas könyv ikon) információkat kapunk a halról, pl.: milyen csalit adjunk neki, hogyan főzzük meg, hol él stb. Ha elkezdünk lapozni a kis halas könyvben, látjuk nem csak halakat, hanem érdekes dolgokat is kifoghatunk pl.: kártyákat, cipőket, növényeket, melyek összegyűjtéséért további jutalmakat kapunk.

02fish.jpg 03fish.jpg

Ez biztató ezeket foghatjuk ki, ilyen helyen - ez már valami!

A kifogott halunkat lefotózhatjuk és utána Twitteren, Facebookon eldicsekedhetünk társainknak, ej ej ekkora halat fogtam, végül pedig eladhatjuk a kis öcsköst némi gubáért, hogy újabb csalikat és jobb felszerelést vegyünk. Jöhet a következő küldetés, melyhez több csalira lesz szükségünk, irány a bolt majd a tó. Jobb oldalt középen a kis kupára kattintva megnézhetjük rangunkat, hol állunk a hallhatatlan pecások csarnokában… és közben jöhet a kézbe a sör, majdnem olyan, mint az igazi ?.
A rajzolt színes kedves grafika, szép tókörnyékek és a kellemes zene, vicces effektek, a rengeteg féle peca eszköz révén, emelkedik ki a Gone Fishing a pecázós játékok közül.

04fish.jpg 05fish.jpg

Kedves grafika, idilli hangulat, nézd szomszéd ekkora halat fogtam, ennyiért a tied !

A játéknak mindössze egy árnyoldala van a jobb botokhoz, speckóbb csalikhoz aranypénzre van szükség, melyet valódi pénzért tudunk csak megvenni. A különleges halakhoz elengedhetetlen a fullos felszerelés. Ne feledjük el a játék alapban ingyenes, így egy kis fejlesztői hozzájárulásért cserébe hosszú ideig a vízpart mellett érezhetjük magunkat.

Számtalan lehetőség:

• Több mint 80 féle kifogható hal
  • Több mint 50 féle különleges gyűjthető tárgy
  • 11 féle pecabot (a mobil verzió 2 különleges pecabotot ad)
  • 24 féle műcsali, 9 féle élőcsali
  • 12 kis belső játéklehetőség
  • Kiegyensúlyozott játékmenet, könnyű játékpénzszerzés
  • Közösségi háló elemek, oszd meg fogásodat barátaiddal!
  • Andridodon 2 új pecahelyszínnel egészül ki a többi tájképi hely

Kedvcsináló kisvideó - csak jönne már az a hal, mit mondok az asszonynak :)

Paraméterek

Mobil operációs rendszerek: Android 2.3 vagy újabb
Ár: Androidra ingyenes (az extra csalikért és fullos felszerelésekért fizetni kell)
Telepítési méret: Androidra 23 MB
Letöltési lehetőség Androidra:playstore-icon.png
Weboldal: https://www.facebook.com/gonefishing.official
Értékelésem 4,5 / 5

Pityukám tedd le a sört, mert viszi a botot a hal .. azta:)!

Ha szeretnél több információt, vagy csak beszélgetnél, keresd Facebook oldalunkat!