Kipróbáltuk a Vibert

Megjelent asztali gépekre is, gondoltuk, megfaggatjuk

A napokban jelent meg a hír, hogy a nagyszerű Viber megérkezett asztali gépekre, Macintoshra és Windowsra egyaránt. No - mondtam magamban - ennek már fele sem tréfa. ugyan hallottam olyan híreket, hogy Windows Phone 7-en nem a legjobb, már csak a háttérben nem futtatható folyamtok miatt sem, de azért tettünk egy próbát.

Tegnap az állatkertben elővettük a telefonjainkat, egyik egy Lumia 710, másik egy Galaxy Nexus a legfrissebb Androiddal csőre töltve. Tettünk is rögtön egy próbát, az Androidról elkezdtem hívni a WP7-et, és láss csodát, nekem azt jelezte, hogy telefonál, míg a másik telefon meg sem mozdult. Nem baj, majd visszafelé szuper lesz, mert Androidon mehet a háttérben mindenféle alkalmazás, szolgáltatás és widget gond nélkül.

ViberscreenMacV2.png

Elkezdtük hívni a WP-ről a másik telefont, és láss csodát, ugyanazt az élményt éltük át megint. Jó pár perccel később mindkét készülék jelezte a nem fogadott hívást. Kb. fél óra telt el, mikor egyik ismerősöm boldogan rám csetelt Viberen, hogy nocsak, mér nekem is van? Kicsit volt csak gáz, hogy í tsebemben magától kioldódott a képernyőzár, és mire a kezembe került a telefon, már ki tudja, hol járt. Szóval részemről töröltem a Nexusról és az asztali gépemről is, várok még pár kört. Azért kíváncsi lennék, nektek milyen tapasztalataitok vannak ezzel az alkamazással?

Ha szeretnél több információt, vagy csak beszélgetnél, keresd Facebook oldalunkat!