Itt a nyár jöhet a diákmunka!

Meló-Diák, a diákmunka közvetítő

unnamed.pngMikor még én is diák voltam, nyaranta vagy dolgoztam, vagy munkát kerestem több-kevesebb sikerrel. Én is felkerestem a különböző közvetítőket, ahol nem mindig tudtak ajánlani munkát és csak annyit mondtak, hogy menjek vissza pár nap múlva. Ez fárasztó volt, és őszintén nem is volt kedvem kimozdulni a hűvös lakásból mikor kint 40 fok volt. De a mostani diákoknak már ki sem kell mozdulniuk, ha az éppen aktuális lehetőségekre kíváncsiak, hisz a Meló-Diák alkalmazással bárhol megtehetik ezt.

2013-06-20_08-29-33.png 2013-06-20_08-31-44.png

Az alkalmazásba lehetőségünk van bejelentkezni a Facebook hozzáférésünkkel, vagy ki is hagyhatjuk ezt. Ezek után elénk tárul az aktuális munkakínálat, minden fontosabb információval. Ha rábökünk egyre akkor pedig az összes  megadott paramétert láthatjuk, és itt meglátjuk a kapcsolattartó elérhetőségeit is. Szerencsére szűrni is tudunk a munkák típusai szerint. Ezt úgy tehetjük meg ha rákattintunk a logóra és oldalról előjön a lista, itt kijelöljük a nekünk tetsző kategóriákat és már le is szűrte nekünk a rendszer. Ez egy egyszerű, de jól használható alkalmazás, ha annak idején lett volna ilyen, tuti ezt használtam volna. Viszont sajnos csak Android készülékekre érhető el.

Letöltés Androidra:
playstore-icon.png

Ha szeretnél több információt, vagy csak beszélgetnél, keresd Facebook oldalunkat!