Gold Miner Classic

Retro aranybányászat

goldminerc.jpgKeresgéltem az appok között a Play áruházban mikor megláttam ezt. Gyorsan ráböktem, hisz ismerős volt a logója.  Nem is tévedtem mikor megláttam az alkalmazás képernyő képeit, ez az a játék amivel régen még Flash játékként játszottam rengeteget a suliban.

A játék arról szól, hogy el kell érnünk a cél összeget, melyet körről körre halmozunk. A kis kar amivel felhúzzuk az aranyat folyamatosan mozog, és ha a kijelzőhöz érünk akkor lő ki és ha talál valamit akkor azt megfogja és bányászunk felhúzza. Itt viszont van arany, gyémánt és követ is. Van egy ajándék zsák is melyben különböző dogokat találhatunk a pénztől kezdve speciális kiegészítőket, amiket minden kör után meg is vehetünk. De vigyázat ha túl sokat vásárolunk akkor nagyon nehéz dolgunk lesz a következő körben, hisz jóval kevesebb pénzünk lehet mint amennyivel meg lehet oldani.

2013-07-02_21-48-33.png

A játékot ugyanilyen néven nem találtam iOS-re, csak egy hasonmását ami szintén ugyanígy, viszont WP8-ra is elérhető, bár itt Crazy miner néven fut, így mindenki kiélvezheti ezt a retro érzést.

Letöltés Androidra: Letöltés iOS-re Letöltés WP8-ra:
playstore-icon.png appstore-icon.png wp7market.png

Ha szeretnél több információt, vagy csak beszélgetnél, keresd Facebook oldalunkat!