HotelsCombined - Hotel kereső alkalmazás

icon.pngAz interneten van rengeteg hotelkereső és foglaló weboldal, egyik olcsóbban, másik drágábban kínálja a szállást, ám van egy magyar alkalmazás, ami összegyűjti ezeket az ajánlatokat, és a legolcsóbb áron oldja meg számunkra a szállásfoglalás problémakörét. Az alkalmazás több mint száz szállásfoglaló weblap (pl. Expedia.comHotels.comEasyToBook.com stb.) illetve szállodalánc oldalain keres, és összehasonlítja az ott található árakat. Az app iOS-re és Androidra egyaránt van, telefonokra és tabletekre is optimalizáltan.

Belépés után megkérdezi a tartózkodási helyemet. Először -gyakorlott smartphone felhasználóként bevillant, hogy miért nem használ GPS-t, aztán rájöttem, hogy szállodát az ember többnyire nem megérkezés után foglal :-) Szóval ez így tökéletes. Majd megadtam az érkezés és a távozás dátumát, és máris előkerült a lista. A lista rendezhető tetszés szerint, Ajánlottak elől, csillagos száma, távolság, ár és vendégértékelés szerint. Nosza, kerestem is gyorsan olcsó szállást, és találtam. Persze drágát is.

ios1.jpg ios2.jpg

Budapesten, az átltalam választott júliusi egy hétre 344 ajánlat került elém. És valóban, minden szállás alatt ott vannak a különböző ajánlatok, én a legolcsóbb ajánlattevőnél foglalhatok. Ez a valóságban azt jelenti, hogy a szolgáltatás weboldalára dob át. Persze megtehetem, hogy a drágábbra ugrok, csak rajtam múlik. Egy érdekesség, hogy az olcsóbb foglalási lehetőségnél az ár az osztott fürdőszobára vonatkozott, míg a drágábbnál a privát fürdőszobásra, ami az olcsóbbnál is ennyibe került.

ios3.jpg ios4.jpg

Negatívumként említem, hogy a hivatkozott weboldalak legalább egy része (őszintén szólva én egyet sem találtam) nincs mobilra optimalizálva. Ez azt jelenti, hogy mobilról foglalni elég reménytelen így. Mindenképp érdemes lenne a továbbfejlesztésnél elgondolkodni azon, hogy kiépíteni egy API felületet a portálokkal, és azon keresztül az alkalmazásból elküldeni a foglalást, mert így ez az app gyenge pontja. Tableteken viszont kiválóan használható a nagyobb felbontás miatt.

a1.png a2.png a3.png

További szolgáltatás egy térképes kereső, ahol a térképen találhatóak meg a szállodák, kattintás után pedig már a részletekről találunk információt, és persze foglalhatunk. Összességében hasznos alkalmazás ez, mindenkinek ajánlom, aki utazni vágyik, persze a szobafoglaláshoz kellő körültekintés javasolt. Az alkalmazás weboldala: http://www.hotelscombined.com

ipad1.jpg

Letöltéa iOS-re: Letöltés Androidra:
appstore-icon.png playstore-icon.png

Ha szeretnél több információt, vagy csak beszélgetnél, keresd Facebook oldalunkat!