Köszönet Kalácsnak az App Store-ból

Azért ragadtam billentyűzetet, mert nagyon aggasztó jelenség kezd elharapódzni az App Store-ban. Van egy frusztrált felhasználó, aki magát Kalácsnak hívja, és minden apphoz, ami iOS 6 alatt fut, automatikusan beír egy csillagot, és lebuziköcsögözi a fejlesztőt vagy kiadót. Miután ez más nem az első alkalmazásomnál jelent meg, kértem az Apple-t, hogy távolítsa el a felhasználói visszajelzést, a megjegyzés ugyan eltűnt, ám az 1 csillag maradt. És tegnap jött a folytatás.

screenshot_01.png

Tegnap már nem érte be azzal, hogy köcsög buzi voltam, még lekisfiamozott, és rég halott édesapámat is gyalázta. Aki ismeri Kalácsot, vagy bármilyen kapcsolatban áll vele, kérem jelezze neki, hogy egy tisztességben élő, középkorú embert gyaláz, aki felnevelte 4 gyermekét, és édesapja rég halott. Természetesen ismét kértem az Apple-t, hogy tegyen valamit, mert nem szeretnék rendőrségi feljelentést tenni, mivel ha megteszem, kötelesek lesznek kiadni a kedves Kalács személyi adatait, aki bíróságon fog felelni a becsületsértésért.

Az alkalmazás egyébként azért kívánja meg az iOS 6-ot, mivel az egyik elem (testreszabható hangerőszabályozó) a megrendelő kérésére bekerült az appba, és ez kizárólag iOS 6-tól létezik. Mivel az Apple oldalán igazából nem tudom megvédeni a becsületem, ezért fordulok a NapiApp olvasótáborához.

Köszönöm, Kalács, csak így tovább! A végén nem lesz a magyar App Store-ban alkalmazás!

Ha szeretnél több információt, vagy csak beszélgetnél, keresd Facebook oldalunkat!