Huawei: 2014 az elismerések éve

Budapest, 2014. december 12.A Huawei, az információs és kommunikációs technológiák egyik vezető globális szállítója sajtóbeszélgetésen értékelte az idei év eddigi eredményeit, ismertette a vállalat jövő évi terveit, és bemutatta a Mate7 okostelefon prémium verzióját 2014. december 11-én. 

A Huawei 2014-ben kiváló minőségű 4G/LTE-képes okostelefonok és készülékek sorozatát mutatta be világszerte, köztük a világ egyik legvékonyabb készülékét, a Huawei Ascend P7-et, a prémiumkategóriás 6-inches Huawei Ascend Mate7-et, a MediaPad X1-et, a vállalat első viselhető készülékét: a Talkband-et, és az ipar legelső LTE Cat6-képes mobil wifi termékét. „A vállalat okostelefon eladásai dinamikusan nőttek az idei év első három negyedévében.” mondta el Fred Wang a Huawei Technologies Hungary Kft. fogyasztói üzletágának vezetője. - „Az első kilenc hónapban összesen 96,26 millió készüléket szállított ki a Huawei globálisan, amelyből az okostelefonok száma elérte az 51,07 millió darabot. Az idei év negyedik negyedévében a közép- és felsőkategóriás készülékeink szállításának további dinamikus növekedésére számítunk, hiszen a karácsony csúcsidőszaknak számít a kereskedelemben.”

download.jpg

A Huawei versenyképességének, innovációs megoldásainak, fogyasztóközpontú minőségi szolgáltatásainak és termékeinek köszönhetően egyedülálló szakmai elismeréseket könyvelhetett el 2014-ben. A vállalat elnyerte az EISA (European Imaging and Sound Association) díját 2014 augusztusában: az Ascend P7-et az év kedvező áru okostelefonjává választották. A Huawei első kínai márkaként felkerült az Interbrand Top 100-as „Legjobb Globális Márkák” (Best Global Brands) listájára 2014 októberében, és a Boston Consulting Group a világ 50 leginnovatívabb vállalata közé rangsorolta a céget szintén ebben a hónapban. A Thomson Reuters - első anyaországi kínai cégként – szintén a világ 100 leginnovatívabb vállalatai közé választotta a Huaweit 2014 novemberében. „A Huawei Fogyasztói Üzletágának stabil és fenntartható növekedése annak a stratégiának a sikerét bizonyítja, amely a prémium termékek fejlesztését és a márka ismertségének globális marketing kezdeményezések segítségével történő növelését tűzte ki céljául.” - emelte ki beszámolójában Fred Wang.

„A Huawei Magyarországon – csakúgy, mint globálisan - szintén a közép- és felsőkategóriás prémium termékekre összpontosított 2014-ben, így már több 4G/LTE-képes készüléket bemutattunk a hazai piacon. Az Ascend P7 okostelefonunk mellett a jelenlegi zászlóshajó termékünk, az Ascend Mate7 segítségével sikerült bebizonyítanunk, hogy a legkorszerűbb technológiát is képesek vagyunk bevezetni az emberek hétköznapjaiba. A magyarországi fogyasztói piacon az okostelefon kategóriában 6 százalékos részesedésünk volt idén szeptemberben a GfK Piackutató Intézet szerint, amelyet a jövőben növelni szeretnénk.” – jelentette be Fred Wang.

huawei-ascend-mate-7-650-x-.jpg

A Huawei 2015-ben is elkötelezett amellett, hogy globális piaci részesedését tovább növelje. Ezért a vállalat arra törekszik, hogy fogyasztói számára kiváló minőségű, innovatív és személyre szabott készülékeket kínáljon elérhető áron. Stratégiájának fókuszában jövőre szintén a prémium kategóriás 4G/LTE képes készülékek fejlesztése és piaci bevezetése áll, valamint a Huawei egy új, innovatív Androidos okosóra bemutatását is tervezi. 

Az Ascend Mate7 Prémium verzióját a sajtóbeszélgetés résztvevői ki is próbálhatták a helyszínen. A készülék a normál verzióhoz hasonlóan szintén 4G/LTE-képes, processzora nyolcmagos Kirin 925 és akkumulátora 4100 mAh-s. Precíz, 508PPI arányú ujjlenyomat olvasója egyetlen érintéssel működik, így lehetővé teszi felhasználói számára, hogy legalább 80 százalékkal gyorsabban feloldják a telefonjukat, mint azok a készülékek, amelyek a lassabb képernyő-végigsimításos opciót alkalmazzák. A prémium változat a normál elődjéhez képest abban nyújt többet a felhasználójának, hogy dual SIM-es és memóriája jelentősen megnövelt: 3GB RAM és 32 GB ROM. Az Ascend Mate7 Prémium Magyarországon december végétől kapható arany színben, 180 000 forinttól (ajánlott bruttó fogyasztói áron).

A több mint 170 országban jelen levő Huawei termékeit és szolgáltatásait a világ népességének közel egyharmada használja. A vállalat 16 kutatás-fejlesztési központot működtet világszerte, többek között az Egyesült Államokban, Németországban, Svédországban, Oroszországban, Indiában és Kínában. A Huawei fogyasztói üzletága egyike a Huawei Technologies Co. Ltd. három üzletágának, amely okostelefonokat, mobil szélessávú eszközöket, otthoni készülékeket és a készülékekhez tartozó szoftvereket kínál és fejleszt ügyfeleinek. A Huawei Device 2013-ban több mint 128 millió készüléket értékesített 9 milliárd dollár értékben. Az információs és telekommunikációs technológiák területén szerzett több mint 20 éves tapasztalat, kiterjedt nemzetközi hálózat és az üzleti partnerekkel kialakított szoros kapcsolat révén a Huawei Device a legújabb fejlesztéseket kínálja a felhasználók számára.

Kövesse nyomon cégünk híreit a Huawei Device Hungary Facebook-oldalán: http://www.facebook.com/HuaweiDeviceHungary

Képek forrása: Huawei weboldala és a mobile57.com

Ha szeretnél több információt, vagy csak beszélgetnél, keresd Facebook oldalunkat!