Precopter

Az ős taxis

precopter.pngAz alkalmazással a fejlesztő keresett meg minket, hogy ez az első Android appja, és szeretné, ha véleményeznénk. Nem is voltunk restek, és fel is tettük gyorsan, hogy lássuk mit is hozott össze. A játék engem a Prehistorik nevű régi DOS-os játékra emlékeztet, bár igazából a grafikán kívül azonban nincs hasonlóság. A játék szerintem inkább puzzle és ügyességi kategóriába tartozik, így egy kis idővel könnyen sikeressé is válhat, de erre még azt hiszem várni kell egy kicsit, hiszen egyenlőre még nem sokan töltötték le, de akik véleményezték azoknak mindenkinek tetszett.

Irányítása pofon egyszerű, bár kis kijelzőn talán kicsit kényelmetlen, hisz a képernyőn elhelyezett gombokkal tudunk mozogni a pályán a kis kopterünkkel, ám ha ez valakinek nem tetszik át is állíthatja joystickes irányításra, ami szerintem kicsit jobb, ezt megtehetjük a menüben, de akár játék közben is.

2014-04-01 21.50.23.png

A játék folyamán a kis ősembereket kell eljuttatnunk az általuk kívánt helyre. Mikor elindulnak beszállni akkor megjelenik felettük a kis bubi, és már indulnak is, ha felszálltak akkor pedig nekünk kell minél gyorsabban eljutnunk a választott helyre, hogy minél több ilyen fuvart teljesítsünk, az adott idő alatt.

2014-03-31 17.06.05.png

Ez így még nem is lenne túl nehéz, de ha nekiütközünk valaminek, vagy túl magasról huppanunk, akkor bizony életet veszítünk. Ezeken kívül vannak power uppok is, amik jól jöhetnek. Továbbá néha megfontoltan kell cselekedni, hiszen vannak nehezen elérhető helyek, akár víz alatt is kell mennünk, vagy áttörhetjük a falakat, hogy minél több pontot szerezzük.

2014-04-01 21.36.53.png

Szerintem egy jó kis játék lett, a fejlesztő első játékának pedig kiváló. Ugyan a grafika nem a legszebb, de szerintem totál élvezhető, igaz én nem egy fullHD kijelzőn teszteltem, és valószínűleg még pár napig fenn lesz, mire végig viszem. Töltsétek le ti is.

A teszt nem jöhetett volna létre az Evolveo XtraPhone 5,3 QC nélkül.

Letöltés Androidra 
playstore-icon.png

Ha szeretnél több információt, vagy csak beszélgetnél, keresd Facebook oldalunkat!